Vanliga frågor & svar
-
Vi är ett härligt gäng på 26 tillsvidareanställda och anställer cirka 250 medarbetare inför vår vintersäsong.
-
Rekryteringsprocessen ser olika ut beroende på vilken tjänst du söker men den börjar alltid med en ansökan från dig. Därefter gör vi ett urval av potentiella kandidater som vi sedan bjuder in till en intervju, via Teamtailor eller på plats i Kungsberget. Vårt mål är att alla vinterns säsongtjänster ska vara tillsatta senast under oktober månad.
-
Ja, däremot är det viktigt att du fyller i vilket tjänst som är ditt första- och andrahands val. Tänk på att fylla i samma ordning på dina val om du söker fler än en tjänst.
-
Vi har avtalsenliga löner enligt HRF kollektivavtal på våra tjänster. Vissa avvikelser kan förekomma där utbildning och erfarenhet krävs. Mer information kring avtal och lönenivåer får du i samband med vår rekrytering.
-
Detta beror på vilken avdelning man jobbar på. Många avdelningar följer liftarna öppettider. Men tex restaurang och drift/teknik kan ha andra arbetstider.
-
Ja, du får arbetskläder och annan utrustning som behövs i din tjänst.